úterý 26. srpna 2014

Stěhování, nová práce a narozeniny


Poslední dny/týdny byly tak šílený, že vůbec nevim kde začít. Pokusim se dohnat všechny resty, ale určitě na něco zapomenu.

Jak už jsem psala, v neděli 17.8 jsem se přestěhovala ods vojí bývalý rodiny v Roswell k rodině nový, která žije v sousednim městě Marietta. Richard mi pomohl se stěhovánim a ještě než jsem si vybalila, jela jsem s dětma na plavání...pak jsem teda měla chvíli čas si upravit pokoj a vybalit všechny krabice a následovala prohlídka domu. Je krásnej, prostornej, čistej!! a uspořádanej a všechny dekorace jsou na svym místě a prostě se mi tu líbí.

Takhle probíhalo moje balení...






Hned v pondělí jsem začala pracovat a to byl šílenej kolotoč! V příštim článku Vám popíšu můj pracovní týden, deska už to nestihnu...

No ale nemohla jsem se dočkat víkendu. Ve středu jsem měla narozeniny, tak jsme šli s A. na večeři a v sobotu se slavilo. Nic velkýho, ale užila jsem si to skvěle!
Ten den jsme šly s Niki na cheesecake do CheeseCake Factory a protože je úžasná a zařídila to, tak mi číšníci zpívali a bylo to prostě boží!



Trošku jsme se rozjely s focenim a jelikož jsem líná ty fotky upravovat tak se na nás můžete podívat v plný parádě! :D











Dostala jsem nádherný, úžasný dárky, pár přívěšků na mojí nejmilovanější Pandoru od A. a Nikolky, nejroztomilejšího plyšáka a "Ó bože muj chleba!!!" od Alči s Hankou :D Neočekávam že to pochopíte, ale 11 měsíců jsem po něm toužila! :D Jo mimochodem jsme teda moje 23. narozeniny oslavovali 23.8 a bylo to na den přesně 11 měsíců co jsem přiletěla do USA.

Wishful <3

Jinak jsem normální... 
<3 Perfektní!

Já vim že jsem chtěla napsat ještě něco, ale musim zase běžet. tak třeba příště.
Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat