pátek 13. března 2015

Silvestr v Panama City Beach


Um...jak dlouho je to od posledniho clanku? A jak douho je to od Silvestra?
No kazdopadne jsem si pujcila stary pocitac a odhodlala se sepsat Vam, jak skvely to bylo. Delam to i proto, ze by se v budoucnu mohlo naskytnou vic veci o kterejch mluvit, a mohly by nekomu kdo bude tenle blog cist pomoc. Ale nebudeme predbihat. Musim rict ze se mi zas tak moc nic psat nechce, tak necekejte zazraky. :D

Ve stredu rano [31.12] jsme ja, Niki a Irina vyrazily smer Florida. Jelikoz je Panama City Beach na severu, cesta trvala jen cca 5-6 hodin. Uz si to presne nepamatuju, ale kazdopadne to bylo moje nejdelsi rizeni vubec. Ale uteklo to celkem rychle. Samozrejme 95% casu jedes po dalnici. Boze to je strasny nez najdu vechny mozny tlacitla na tyhle klavesnici - pokud je vubec najdu.


Jelikoz jsme po ceste vjely do jinyho casovyho pasma, dorazily jsme zhruba ve 2 odpoledne a s hotelem na plazi tu nebyla jina moznost nez zahodit tasky a jit se pokochat oceanem. To me asi nikdy neprestane bavit a fascinovat. V kteroukoliv deni dobu, at je jakekoli pocasi, divat se z plaze na tu nekonecnou vodu je proste uzasny.





K veceru zacaly pripravy, popijeni, nejaky skypy s domovem a kamaradama a na 11 jsme nasedaly do taxiku smer Club La Vela. Byla jsem celkem prijemne prekvapena. Bylo to fajn. Spousta lidi, 3 ruzny casti s ruznou hudbou, ale vetsinu casu jsme stravily  v Rockovym clubu s zivou kapelou. Jmenujou se "Crashing Broadway" kdyby se nekdo chtel podivat.





Novorocni pusu jsem uprostred R&B parketu dostala od Niki a Iriny, protoze A. jsem nechala v Atlante a vyrazila na damskou jizdu :D Ale stezovat si nemuzu, fakt jsme si to uzily neskutecne!
Kolem 2 rano uz byla Niki na stage s kapelou a predvedla neskutecnou show :D Rada bych zverejnila video, ale myslim ze by me zabila :D

Po vyspani kocoviny jsme sly na plaz, sedely, povidaly si, delaly plany na rok 2015...vecer pak vyrazily na uuuuzasnou veceri do skvely restaurace a trosku se projit a prohlidnout par suvenyr shopu. :)




V patek rano jsme se zabalily, ja si vydupala ze se chci jit podivat na Wonderworks a jelo se domu. Cely vikend jsem pak jeste mela volno, takze jsem se z vyletu vzpamatovavala az do nedele. :D 

A umrel mi muj milovanej cup :((((

U hotelu



Nasla sem vam fotku kde je videt lip

Žádné komentáře:

Okomentovat