středa 29. listopadu 2017

Prvni tydny


Strasne dlouho jsem premyslela, jak popsat pocity z prvnich dni a tydnu po prestehovani. Z hlediska kulturniho soku, nebo zajimavych novinek toho tolik neni, jelikoz jsem v tehle casti USA uz po sedme a v podstate jsem tu stravila dohromady 4-5 mesicu. Cekala jsem tedy spis na to,  az budu mit co rict diky zazitkum. A az se tu trosku vic zabydlim, urcite prijdou zajimavejsi clanky. :)

J hodne pracuje a kdyz ma volno, je rad ze je rad. Presto se snazi, abych nesedela cely den doma a mohla si svuj zivot "house wife" alespon trosku uzit. Nechal mi tedy jedno ze svych aut a ja tak vyplnuju volny cas behem tydne cim se da. Nasla jsem si v okoli misto, ze ktereho na me na prvni pohled dychal duch Stars Hollow :D (Coz mimochodem dava smysl, protoze fiktivni mestecko SH je 30 minut od Hartford a my zhruba 45 ;))










Je to dokonce asi 30 minut pesky. Chodim sem na jogu, obcas zajdeme na veceri nebo drink a minulou sobotu jsme videli Justice League v kine, ktere je kousicek vic v levo na prvnim obrazku. Neco tak uzasnyho jsem dlouho nezazila. Je to v podstate dum jako vsechny ostatni v tehle "vesnicce", jeden malinky sal, jeste mensi lobby, vsude voni maslovy popcorn...bylo to perfektni.

Dve nedele par tydnu zpet jsme vyplinili hikovanim. Jednou zhruba pul hodiny od nas, tyden nato ale v sousednim state - New Hampshire.










Po ceste zpet jsme se stavili ve Vermontu, (treti stat v jeden den) v krasnem, nove otevrenem mikro pivovaru. 






Priste Vam napisu jak probihalo nase Dikuvzdani! ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat